woensdag 1 januari 2014

Dat was oudejaarsavond

Met de oliebollen op tafel, de kerstboom nog in feeststand en de camera bij de hand vierden wij met z'n tweeen oudejaarsavond. Telefoon op tafel voor alle leuke kinderen en vrienden die eventueel konden eppen en bellen



 Kijken naar Theo Maessen die een aardige conference hield. Het merendeel van de grappen echter ging aan mij voorbij omdat ik het te druk had met het bekijken van zijn decor; de plastic tasjes van de diverse etablissementen. (Hoeveel weet jij er nog?)

 Om klokslag 12 uur verscheen dit in beeld. Eerst de foto en dan pas zoenen........

 ...en daarna het vuurwerk, gezien vanuit het kamerraam richting stad
 en gezien vanuit de voordeur bij de buren links
PROOST !!
op een gezond en prettig 2014.

3 opmerkingen:

  1. Leuk verslag Paula, gezelligheid kan ook met twee,ervaren wij ook steeds.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En, ging de telefoon nog? Wij zaten samen met zwager, schoonzus en nichtje. We zouden ook met zijn 2en zijn, maar op verjaardag van Cor zijn zus veranderde dat. Wel na 24 uur met de kids en schoonpapa gebeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WIj hebben ook naar de plastic zakken gekeken. Welke herinner ik me nog? De Lidl, maar die viel ook wel heel erg op. Ook zag ik er een waarvan ik dacht: Jee, hebben die ook plastic tassen. Gek genoeg weet ik nu niet eens meer wie het was.

    Ook wij waren saampies. Eigenlijk met zijn drietjes. Hond telt ook mee.
    Geen telefoon die gegaan is. Misschien omdat we in een vuurwerk vrij park zaten en aan iedereen verteld hebben dat wij voor een rustige jaarwisseling gingen.
    Misschien dit jaar toch anders doen.

    BeantwoordenVerwijderen